شرایط بازگرداندن کالا و استفاده از مهلت تست 48 ساعته فاینا استور

 

تمامی محصولات قبل از ارسال توسط بخش فنی جهت اطمینان از سلامت کالا مورد تست و بازبینی قرار گرفته و سپس برای مشتری ارسال میگردد لذا برای اطمینان خاطر بیشتر  48 ساعت مهلت تست بعد از تحویل به مشتری تعلق میگیرد.ملاک شروع و پایان مهلت تست وضعیت محصول در سایت پست میباشد.

 

اگر کالای خریداری شده ، ایراد فنی داشته باشد :

  • ایراد فنی را حداکثر تا 48ساعت پس از دریافت کالا می بایست از طریق حساب کاربری به بخش گارانتی و خدمات پس از فروش تیکت و مکتوب گردد.

  • ضروری است کارتن و جعبه اصلی محصول دور ریخته نشده باشد.

  • این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌‏شود.

  • هرگونه تغییرات نرم افزاری در سیستم عامل نظیر روت، نصب کاستوم ریکاوری، کاستوم رام، فلش فریمور،تغییر بایوس تبلت و لپ تاپ ها و...محصول را از ارائه این سرویس خارج می کند.

  • اشکالات و باگهای نرم افزاری و سیستم عامل مشمول این سرویس نمیباشد.

  • پیکسل سوخته،وجود حاله های رنگ (به عنوان مثال وجود حاله ابی رنگ در تصاویر با پیش زمینه سفید) در نمایشگرها مشمول  این سرویس نمیباشد.

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر کالای خریداری شده ، با کالای موجود در وب سایت مغایرت داشته باشد :

  • وجود مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت می بایست از طریق حساب کاربری به بخش گارانتی و خدمات پس از فروش تیکت و مکتوب گردد.

  • دقت داشته باشید این مورد مشمول مشخصات جزئی محصول نمیشود چون ممکن است برخی از مشخصات جزئی توسط همکاران اشتباهاً درج شده باشد لطفا قبل از خرید علاوه بر فروشگاه مشخصات را از سایت رسمی سازنده و دیگر سایتهای معتبر را بررسی کنید و در صورت مغایرت با فروشگاه قبل از خرید با بخش پشتیبانی مطرح کنید تا بررسی گردد.

 

اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی فیزیکی داشت:

  • از آنجایی که تمامی سفارش بیمه میشوند مسئولیت صدمات فیزیکی برعهده شرکت حمل کننده (پست،تیپاکس، باربری) است لذا ما همکاری لازم را  با مشتری در جهت دریافت خسارت خواهیم داشت. برای اثبات بهتر پیشنهاد میکنیم هنگام بازگشایی بسته فیلمرداری شود.

 

 

موارد مهم دیگر:

  • قبل از ارسال محصول می بایست حتما از طریق تیکت با بخش گارانتی و خدمات پس از فروش مشکل مطرح و ضمن هماهنگی اقدام به عودت محصول گردد بدون هماهنگی از عودت کالا خودداری کنید. همچنین صرفاً از طریق حساب کاربری و ارسال تیکت می بایست مشکل پیگیری شود. لازم به ذکر است از طریق تماس تلفنی و پشتیبانی تلگرام در این خصوص پیگیری صورت نخواهد گرفت.

 

  • در صورت تایید فروشگاه جهت بازگشت کالا، مشتری موظف است حداکثر 72 ساعت کاری پس از تایید فروشگاه محصول را به آدرس فروشگاه از طریق پست پیشتاز ارسال کند و کدرهگیری را به فروشگاه ارائه کند همچنین در صورت نرسیدن بسته پیگیری و مسئولیت آن برعهده فرستنده خواهد بود.

 

  • محصولات بعد از دریافت توسط بخش فنی و طبق اظهارات مشتری که در تیکت مکتوب شده است ، بررسی و در صورت تایید آنها امکان تعویض یا عودت وجه مقدور میباشد.در صورتی که اظهارات مشتری به تایید بخش فنی فاینا استور نرسد و یا کالا بدون ایراد تشخیص داده شود بعد از اخذ هزینه ارسال ، مجدداً کالا به مشتری عودت خواهد گردید و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالا، کالای مزبور به مدت 30 روز نزد فاینا استور به صورت امانت نگهداری و بعد از انقضای مدت زمان مشخص شده فاینا استور مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

 

  • در صورتی که مشتری بعد از تایید بخش فنی در خصوص اشکال در محصول خریداری شده ، متقاضی استرداد مبلغ پرداختی خود باشد و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود و صرفاً مبلغ پرداختی به اضافه هزینه عودت مطابق رسید پستی به حساب مشتری واریز میگردد.

 

  • محصولاتی که بنا به اظهار سازنده ضد آب و یا ضد ضربه هستند، درصورت مشکل پیدا کردن بر اثر تماس آب و یا ضربه شامل مهلت تست 48ساعته نخواهند شد.